MY CARDEA

Help Cardea verder te verbeteren

Het verbeteren van de kwaliteit van de hulp- en dienstverlening is een continu aandachtspunt. Uw hulp is daarbij van harte welkom. Heeft u een klacht of een voorstel tot verbetering? Vul het formulier hieronder in en laat het ons weten.

Als u klachten heeft over de hulpverlening dan kunt u deze klacht als eerste indienen bij Cardea. Mocht dit onvoldoende uitkomst bieden, dan kunt u zicht wenden tot de Klachtencommissie Jeugdhulp Zuid-Holland. Zie in het kader hoe de procedures bij Cardea en de klachtencommissie zijn.

Omschrijving van de klacht of voorstel tot verbetering:*
Datum waarop de situatie zich afspeelde:*
Plek waar de situatie zich afspeelde:*
Afdeling waar de situatie zich afspeelde:
Heeft u al een medewerker van Cardea gesproken:*
Hoe wilt u met ons contact over deze melding?:*
Naam:*
Adres:
Plaats:
Telefoon/Mobiel:*
E-mail:*
U bent een:*
Wilt u aangeven hoe u op onze site terecht bent gekomen?:

 
Twitter LinkedIn Facebook Print page Send 2 friend
Procedure

Na het melden van uw verbetertip of klacht, wordt een aantal acties ondernomen. Lees rmeer 

Klachtencommissie Jeugdhulp Zuid-Holland: voorgelegde klachten worden behandeld volgens het Klachtenreglement. Lees meer

Voor jongeren

Bij wie kan je terecht met vragen/problemen en klachten? Wat wordt er mee gedaan?
Klik hier en lees meer